Maps

free counters

Thursday 19 July 2012

Gratis musiek deur Manning

Free Music

Hier gaan ons man, my slim plan te maak beman groot in die Verenigde Arabiese Emirate en in die besonder Dubai. Daar sal geen melding van die UPS bom erwe, vliegtuig ongelukke of enige terroriste-aktiwiteite. Dit moet die sekuriteit soek enjins. So het mnr. Sekuriteitswag vir 'n paar gratis musiek terwyl jy verinnerlik my blog, gaan na die die Manning webwerf hier.Beskryf as monsternemers, daar is 90 minute van musiek vir jou om af te laai, moet dit 'n vervelige werk, lees al hierdie crap.Dus, eerste besoek aan die Met, gisteraand begrawe. Baie toeganklik vanaf vyand gebied (Yorkshire, maar die inboorlinge het ''n bombbardment reën as ek in rooi rose land oorskry word)) en was in staat om te park sowat 150 meter van die optrede. Nice bietjie bar as ek het, die meeste van die bier was af, kyk rond as wat ek bestel het, om te sien Matt Stevens gedaal het sy leë glas oor. Onmiddellik herleef deur 'n hervul, het ons 'n goeie chat oor die rose op die tafel. Wie het 'n gedagte kan jy net in 'n kroeg loop en praat met die draai het. Hoop ek het 'n paar goeie idees geplant gisteraand. (Matt hulle is eg) Dankie vir jou tyd en die optrede, nog 'n uitstekende prestasie, en geen gebreekte snaar, maar ek het vergeet om die metaal te vra allegaartjie. As Matt het om voor te berei, het in die saal, om onmiddellik te sien Guy geseling sy ware. Spring reguit in 'n paar CD's gekoop as ek myself ingestel Guy weer kans om te praat aan die beurt. Dit is vreemd vir 'n ou onderontwikkeld soos ek.Nice plek, 'n soortgelyke grootte van die Wesley Centre, maar 'n bietjie meer .... gig-ly, eerder as die skool gym gevoel van die Wesley-sentrum. Na afloop van die rose in die kroeg, kerse op die tafels aan die voorkant van die saal. Soos jy sal sien, is nog 'n stap en ek sou gewees het op die verhoog.Klank was baie goed, maar daar was 'n paar gons by tye, of was dat net my ore.Erkende 'n paar van die liedjies van die gratis afgelaai en van die vorige gig.Daar is so baie style van musiek in daar van progressiewe folk rock, Floyd, fokus, Jethro Tull, Oldfield, Gospel & Gregorian chanting 'n paar te noem.Verras ek nie het in die vroeër beman deur RH se imput, moet beland op 'n lys te doen. Die musiek is uitstekend, soos die 2 optredes was. Delf in en het 'n luister, dit is gratis.Byna gemis het - Matt was weer die gewone man Kaliforniese Guitar trio, 'n uitstekende vermaak.

No comments:

Post a Comment